خانه خلاق و مرکز نوآوری شهر

وابسته به گروه توسعه صنایع و معادن شهر

ثبت نام

بازدید دکتر مشایخ از محصولات شهر هوشمند

دکتر جواد مشایخ، معاون توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ضمن حضور در هفتمین نمایشگاه حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال حمل‌ونقل پیشرفته و فضایی از شرکت‌های حاضر و محصولات آن‌ها بازدید به عمل آوردند. مهندس حسین شکری، دبیر ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال حمل‌ونقل پیشرفته و فضایی، دکتر سید جلال موسوی، قائم مقام ستاد، و مهندس شهاب خدامرادی، رییس گروه هوشمندسازی این ستاد، دکتر مشایخ را در این بازدید همراهی نمودند.
ایشان ضمن بازدید از راهکارهای شهر هوشمند خانه خلاق و مرکز نوآوری شهر، که در قالب راهکار مدیریت هوشمند پارک شهری و شرکت دانش‌بنیان آراد ارائه گردید، با موتور و ماشین تجهیز شده این شرکت و راهکار نرم‌افزاری آن آشنا شده و در جریان آخرین تعاملات تیم مذکور با شهرداری‌های کشور قرار گرفتند. در این بازدید آقایان مهندس حقیقی و کهندانی زیرساخت هوش مصنوعی به‌کار رفته در راهکار مدیریت هوشمند پارک شهری را توضیح داده و مزیت‌های این محصول نسبت به رقبای داخلی و بین‌المللی را توضیح دادند. موتور سیکلت حاضر در نمایشگاه، پیش‌تر در نمایشگاه بین‌المللی جیتکس ۲۰۲۳ نیز به نمایش گذاشته شده بود.
شایان ذکر است هفتمین نمایشگاه حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار «حمل و نقل هوشمند، ترانزیت و توسعه اقتصادی» از دوشنبه ۲۷ آذر الی چهارشنبه ۲۹ آذر ساعت ۱۰ الی ۱۸ در محل شبستان مصلی تهران دایر است. این نمایشگاه با مشارکت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و تیم‌های بین‌المللی برگزار شده است.