خانه خلاق و مرکز نوآوری شهر

وابسته به گروه توسعه صنایع و معادن شهر

ثبت نام

عقد تفاهم‌نامه با شهرداری اصفهان

خانه خلاق و مرکز نوآوری شهر با امضای تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری اصفهان، این شهر را در مسیر نیل به اصفهان هوشمند و مردم‌محور همراهی می‌نماید. تفاهم‌نامه‌ی هم‌آفرینی در حوزه بهره‌مندی از فناوری‌های جدید و تحول هوشمند در خدمات شهری در آبان ۱۴۰۲ فی‌مابین خانه خلاق و مرکز نوآوری شهر و شهرداری اصفهان منعقد گردید.

 

 

پیرو تفاهم‌نامه‌ی مذکور خانه خلاق و مرکز نوآوری شهر شهرداری اصفهان را در راستای کاربست فناوری‌های تحول‌آفرین عصر انقلاب صنعتی چهارم نظیر اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی و بلاکچین در توسعه‌ی اصفهان هوشمند همراهی می‌نماید. مشارکت در راه‌اندازی استارتاپ استودیو اصفهان هوشمند، ارائه خدمات پژوهشی و ترویجی، مشارکت در ارائه راهکارهای فناورانه و نوآورانه تحول دیجیتال در خدمات شهری و مشارکت و همکاری در برگزاری رویدادها نظیر رویداد حمل‌ونقل دانش بنیان از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.

خانه خلاق و مرکز نوآوری شهر رسالت خود را افزایش کیفیت زندگی شهروندان از طریق توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های شهری قرار داده است. در این راستا این مجموعه توانمندی و تجربه خویش در توسعه راهکارهای شهر هوشمند را در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌دهد تا با هم‌آفرینی داده‌محور نیل به شهری هوشمندتر و مردم‌محورتر را تسهیل سازد. خانه خلاق و مرکز نوآوری شهر همچنین آمادگی خود را جهت ارائه این خدمات به دیگر شهرها اعلام می‌دارد تا نقش خویش در توسعه‌ی ایرانی آباد و شایسته ایرانیان را ایفا نماید.